reklama

Slepé lásky

(premiéra filmu v Košiciach) Hneď po skončení filmu sme si išli s Pištom, Mišom a Sandrou sadnúť na pivo. Ja na víno, pretože som bol prechladený. Čakali sme na Maťa a Ďura. Keď prišli, vystriedali S, M a P. Bavili sme sa o filme a tak. Ďurovi sa veľmi páčili Košice. Pripomínali mu Prahu. Atmosférou, uličkami a krčmami. Ale chcel ísť do džezu, pretože tam bol pozvaný členom kapely, ktorá má aj nemá meno. Točil pre nich nejaké klipy a tak sme šli. Chodím tam rád asi ako do práce. Aspoň sme sa prešli nočnými Košicami a Ďuro zase mohol obdivovať mesto. Nielen on. Keď sme dorazili do džezu, už zatvárali, ale ešte nám dali víno a tak sme chvíľu kecali. Neodpustil som si zabrnkať na undergroundovú strunu popového gitaristu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cestou na WC ma svojsky oslovili nejakí filmový nadšenci. Evidentne sa ale nadchýnali úplne iným žánrom ako boli Slepé lásky. Pridal sa ku mne Maťo, oni však stále ostrejšie prezentovali svoje postrehy z akčných filmov. Tak som sa s nimi radšej nevybavoval a išiel som von. Po chvíli za mnou vybehol Maťo a za ním film fans. Stál som pomerne ďaleko keď ho začali biť a hneď som vyťahoval telefón. Maťo dostával päsťami a obkolesili ho výkriky. Po krátkej chvíli už nemal na sebe ani tričko. Stiahli mu ho na tvár aby ho zaslepili. Z lásky? Mňa strážil jeden z košických fandov filmových bad guys a prekvapil intelektom: Kam voláš???

Podarilo sa mi dovolať na políciu. Film fans však stihli naskákať do taxíku a ujsť. Ďuro nezaprel v sebe dokumentaristu a fotografoval odchádzajúci taxík. Policajti veľa drinkov nenamiešali. Načo aj. Maťo bol iba v miernom šoku, akční hrdinovia boli natočení bezpečnostnými kamerami, taxík žiaril na displeji... a my sme už aj tak mali dosť. Maťo mi vyčítal, že som ho nebránil. Že som zbabelec. Mal pravdu. Po chvíli našiel svoje rozbité okuliare a vytrasený odchádzal za svojou láskou strácajúc sa s Ďurom v nočnej tme... Ešte gitarista a ja na taxík a to už bola posledná klapka za premiérou "Slepých lások" v Košiciach.

Vlado Eliáš

Vlado Eliáš

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodil som sa a žijem v Košiciach. Fotografujem, retušujem, vystrihujem a niekedy vystavujem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu