reklama

SND a duša národa

Navštívil som Slovenský národný divadelný multiplex. Dostal som pár bielych mramorových faciek a červené kobercové spodné háky. Akoby nestačilo, nechal som si vybodnúť oči fotografiami divadelníkov od renomovaných fotografov. Billboardových odborníkov na bezchybnú farebnú fotografiu. Ostrú. Asi tá ostrosť ma pripravila o zrak. Únik v slepote ma výťahom odviezol niekam do suterénu. A tam som zacítil jej pach. Pach slovenskej národnej kultúrnej duše.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vlado Eliáš

Vlado Eliáš

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodil som sa a žijem v Košiciach. Fotografujem, retušujem, vystrihujem a niekedy vystavujem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu